torsdag den 16. april 2015

DATING PROCESS #1

Har givet mig selv en udfordring.

Kan ikke helt finde ud af om det er en kombination af min nylige tur sydpå og begyndende forårskuller. Eller om det er savnet af det, ”der lugtede lidt af mand”. Se eventuelt blog fra tidligere i dag om WIN WIN MED UNG MAND PÅ MATRIKLEN.
 

Anyway jeg udfordrer mig selv og kaster mig hovedkulds udi i noget dating.

Jeg har genaktiveret min profil på et datingsite for foreløbig en måned for den svimlende sum af kr. 149,00. Selvom mit Overjeg er noget skeptisk, har jeg overtalt mig selv til at tage JA hatten på.

  
Inkluderende
Først og fremmest har jeg rettet min profiltekst til og har i denne omgang forsøgt at være samfundspolitisk korrekt ved at være inkluderende. Med andre ord, har jeg i denne nye edition forsøgt ikke at stille så mange krav til min udkårende. Det er godt nok svært! For et eller andet sted er det vel også ret og rimeligt, at den stakkels mand skal vide, hvem han eventuelt kaster sig ud på date med.

Nåh, men jeg er startet med et ønske til alder på min date. Det er vel i orden, jeg stiller et krav til det, selvom det ret beset kun er et tal? Den er sat til 50- 55, da der ikke må gå for meget morfar i den. Næste step er geografi. Nærområdet +- 40 km vil være mest praktisk, da det spontane ligesom forsvinder, hvis jeg først skal køre til Falster eller Børkop, når jeg pludselig får lyst til at kysse. Så er der punktet omkring børn. Her forsvinder lidt af den politiske inkluderende korrekthed, for jeg orker simpelthen ikke endnu engang mindre børn. Derimod er masser af voksne børn, børnebørn, ekskoner og lignende velkomne, holder rigtig meget af store familier i alle afskygninger.

Så langt så godt. Ønsker til udseende, økonomi, uddannelse og job har jeg helt udeladt. Derimod lægger jeg vægt på, han hviler i sig selv, har begge ben solidt plantet i jorden, kan tage ansvar, give plads i et forhold og har lysten til at tage del i en sammenbragt familie.
Synes selv jeg har været meget dygtig og inkluderende….

Der er også et helt fresh billede på profilen, selvom jeg er noget halvneurotisk, når det drejer sig om billeder af mig selv. Er det absolut mindst fotogene menneske nord for alperne. Har aldrig bildt mig ind at være fotomodel, men det jeg ser i spejlet, og som jeg da er nogenlunde tilfreds med, gengives på ingen måde på et foto. Never mind, jeg har jo JA hatten på, så tog et hurtigt selfie, som da nogenlunde ligner og smed det på profilen.
 

Går som varmt brød - NOT
Indtil videre ser det umiddelbart ud til at gå som varmt brød. På det første døgn har 229 været inde og kigge på min profil. 29 har ”vist interesse” og 15 har skrevet et brev. Og to har sågar kommenteret på mit billede, at jeg ser smuk ud.
Går man bag om statistikken, ser det dog mindre interessant ud. Halvdelen af alle besøgende er over tres år og firs procent af dem kommer fra Falster, Fyn eller Jylland. Af de 15 breve, var ingen interessante overhovedet. Derimod var der tre ud af de 29 ”interesserede”, jeg returnerede med et ”jeg er også interesseret”. Så måske der er håb forude.

Fortsættelse følger….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar